دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

رویای کودکی

دل نوشته های مادرانه

1393/8/15 10:32
نویسنده : مامان وانیا
424 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم ، عزیزکم ، بزرگ مرد کوچکم

هر روز شاهد بزرگ شدنت ، رشدت و پویاییت هستم . خدای را شاکرم که این هدیه عظیم را به من ارزانی داشته هر لحظه قدردانی کنم باز هم کم است.

نازنینکم،عاقلانه رفتار کردنت را به خود می بالم . با جسم و ذهن کودکی 4ساله ات خوب مسائل را درک می کنی و همراه میشوی این مهم مرا بیشتر مصمم تر و محکم تر می کند تا گام بردارم.

امیدوارم روزهای بسیار شاد و ارام و رو به تعالی را بگذرانیم؛ چرا که همیشه ارزویم این بوده است که می بایستی به سوی تعالی که همانا منبع لایزال است گام برداریم و به ارامش و شادی واقعی دست یابیم.

 

دوستت دارم و به وجودت افتخار میکنم.

از خداوند می طلبم که توانی ارزانیم دارد تا بتوانم برای بزرگ مرد کوچکم در راه پرورش و شکوفاییت خوش بدرخشم.

 

مامان لیلی م (به قول دانیال)محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)