دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

رویای کودکی

بازی های مادرانه

1390/5/18 8:28
نویسنده : مامان وانیا
306 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم خیلی دلم می خواست برات تابستونی خوب و به یادموندنی بسازم این هایی که برات میگم به ذهنم اومد که وقتی تعطیلاتم شروع بشه با هم انجام میدیم و لذت می بریم و به خاطر می سپوریم.

 

عاشقتم!

 

تابستان است و بین ساعتهای صبح تا عصر نمی شود بچه ها را از خانه بیرون برد. گذراندن این همه ساعت در خانه آن هم با یک بچه پر انرژی کار سختی است. یکی از بهترین بازی ها برای تابستان آب بازی است.

می توانید او را هر روزحمام کنید اما اگر می خواهید کودکان در خشکسالی زندگی نکند بهتر است به جای اینکه شیر دائم باز باشد ازوان یا لگن استفاده کنید. اگر هنوز کودکتان پوشک استفاده می کند از پوشک مخصوص استخر استفاده کنید که از پاکی اب مطمئن باشید. یا کف اشپزخانه حوله ای بزرگ پهن کنید و وان بادی کوچکی را باد کرده درونش اب بریزید و برای اینکه خلاقیت نشان دهید هر بار به او یک چیز بدهید:

-وسایل آشپزخانه:قیف-کاسه و لیوان-ابکش - قوری پلاستیکی-ملاقه-قاشق و ...

-چیزهایی برای شستن:مثل عروسکهای پلاستیکی، لباس خودش، عروسکی که مودارد...

-رنگ انگشتی برایتوی حمام. بهترین جا برای بازی با رنگ انگشتی حمام است. که مشکلی برای کثیف شدن هم ندارد.

-یک کیسه فریزر که بشود ان را باد کرد و زیر اب خالی کرد تا حباب ایجاد کند. حواستان باشد کودک دلبندتان کیسه را روی صورتش نکشد که خیلی زیاد خطر ناک است.

 

مثل بازی من با این وسایل کنار مامانم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سارا
18 مرداد 90 8:40
سارا دو سالش تموم شده من همه رو باهاش بازي مي كنم ولي من مي ترسيدم رنگ انگشتي رو توي دهنش بذاره ولي فكر كنم الان زمان مناسبي براي اين بازي باشه . متشكرم.