دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

رویای کودکی

دانیال و خاطرات جنینی

1392/4/9 9:22
نویسنده : مامان وانیا
227 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقتا دانیال براش جالبه و میگه میخوام برم تو شکمت.

بگو چی کار میکردم:

منم با عشق براش تعریف می کنم که:

وقتی تو دلم بودی با هم میرفتیم استخر مهمونی سرکار (تو از اول میومدی دانشگاه عزیز دلم) میرفتیم گردش. توی اب تو برای خودت شنا میکردی منم برای خودم با عشق به تو. براش تعریف کردم که یه روز توی 6ماهگی بارداری رفتم توی یه مغازه اهنگ DJ گذاشته بود تا رفتم تو ، تو عین شیطونت همش تکون میخوردی نوازشت کردم که اروم باش بعد که اومدم بیرون اروم شدی. فهمیدم این اهنگها را دوست داری.

جالبه هرجا میره میگه به همه میدونین توی شکم مامانم بودم چی کار میکردم؟ بعد با ذوق تعریف میکنه.

 

پسر بااحساس من

همیشه سلامت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)