دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

رویای کودکی

یادی از گذشته

1390/8/9 10:28
نویسنده : مامان وانیا
2,007 بازدید
اشتراک گذاری

تازه می خواستم با تلاش تنم را بالا نگه دارم.واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 

تازه می خواستم یاد بگیرم بشینم

منو روروکم

مامان:بدو بیا بغلم عشقم

منه خسته

وقتی که فیستول داشتم .چه روزایی بود سخت و درد ناک اما اونقدر توی اب نمک نشسته بودم که با نمک شده بودم

اولین عید غدیر که با شادی برای دوستای گلم عیدی درست کردم

 

 

اولین قدم برداشتم به کمک مامان

منو کشف دنیای اطرافم . علاقه خاصی به اشپزخونه و وسایلش دارم

ددد دم.دانیال و تکنولوژی. لطفا مزاحم نشین دارم serchمی کنم

 

 

اولین جشن تولد دسته جمعی . چه شبی بود

اولین سفرمون به شیراز به خاطر ارائه مقاله مامان .منو دوستم پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رانيا
10 آبان 90 12:48
ماشاله خدا برات نكه داره
مامانش
11 آبان 90 3:10
چیقده ماهه!
محیا کوچولو
11 آبان 90 15:41
دانیال کوچولو خیلی نازه خدا حفظش کنه