دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

رویای کودکی

حس جالب ....

1391/11/13 19:20
نویسنده : مامان وانیا
227 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش دانیال اومد پیشم گفت: تو ارامشی . بیا بوست کنم. بغلش کردم گفتم قربونت برم تو ارامشی عزیزم. گفت نه تو ارامشی من دانیانم. (به خودم میگه دانیان) بعد کلی بوسم کرد حالا در روز خیلی بهم میگه بیا بغلت کنم ارامش.یه چیزی هم بگم خواننده ها بخندن. یه روز که دانیال گفت مامان ارامشی گفتم دانیال هم زلزله هست گفت نه مامان ارامشه بابا زلزله هست منم دانیانم.ههههههههههه

 

 

یاد مطلبی افتادم که خاله مونا توی وبلاگ صدارا خان جان نوشته . اره خاله مونا درسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانش
18 بهمن 91 17:05
می گن حرف راستو از بچه باید شنید! راست می گه تو آخر آرامشی
مامان صدرا
20 بهمن 91 18:10
دانیال جون امیدوارم سایه ی آرامش زندگیت همیشه به سرت باشه گلم , بوووس