دانیالدانیال، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

رویای کودکی

چند تجربه شیرین من در مقابل دانیال عزیزم

1390/8/22 10:06
نویسنده : مامان وانیا
324 بازدید
اشتراک گذاری

پسر همیشه نازنینم

دیشب باهم کلی توپ بازی کردیم و تو میگفتی:شووووووووووووو (یعنی شوت)

گاهی هم میومدی سرتو روی دستم میذاشتی و گاهی بغلم می کنی و بوسم می کنی و نازی می کنی پوست مامانی را .

برای چیدن سفره غذا هم کمک می کنی و همیشه با شادی و خنده این کار را انجام میدی و اینو از تو یاد گرفتم که همیشه لبخند به لبم باشه تا شادی را به اطراف و اطرافیانم هدیه کنم. و تو بزرگ ترین هدیه را به ما میدی گلکم.

 

نمی دونی چه حس قشنگی به من میدی با این کارت. ممنونم پسرم ممنونم که به من محبت می کنی. ممنونم از خدای خوبم که این قدرت درک را به تو داد تا به ریزه کاری های انسانی توجه کنی

پسر زیبای من همیشه در راه روشنایی انسانیت گامهای طلایی برداری و همیشه خوش بدرخشی و من و بابا همیشه به وجود نازنین تو افتخار می کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانش
22 آبان 90 12:18
مثل همیشه عالی بود!